RESIDENCIA PAZ Y BIEN (TUI-PONTEVEDRA)

(Residència d’ancians)

• Adquisició de 15 llits geriàtrics amb llurs complements.

HERMANITAS DE LOS POBRES (SEGOVIA)

(Residencia d’ancians)

• Adquisició de 120 butaques

INSTITUTO POLITECNICO MARTIR CIPRIANO (MOZAMBIQUE)

(Imparteix cursos de pesca i navegació, agricultura/ramaderia, comptabilitat, laboratori, construcció civil, informàtica, aqüicultura i hostaleria, per tal de capacitar tècnics qualificats amb habilitats i competències per respondre a la demanda al mercat laboral i a la societat emergent, amb l’objectiu d’aconseguir la sobirania alimentària, la qualitat de vida i el desenvolupament al país.)

• Adquisició i instal.lació de 50 panels solars per l’Escola d’Hosteleria ubicada a Lumbo.

ST. JOPSEPH CATHOLIC HEALTH CENTER (CAMERUN)

Pagament factura d’un aparell ecògraf i els seu complements.

CLARISSIAN MYSIONARY SISTERS OF THE BLESSED SACRAMENT (NIGERIA)

Pagament factures per la compra i instal.lacio d’un dipòsit d’aigua (38.000 litres) per la escola María Inés        College, ubicat a Obosi.

MISSIONARY COMMUNITY SAINT PAUL THE APOSTLE

(La Fundació ha col.laborat en varis projectes que aquesta Congregació du a terme en diversos països africans, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones que viuen en condicions molt precàries)

• Source Yubu (Sudan del Sud) Adquisició i instal.lació d’un tanc d’aigua elevat, una bomba d’aigua submergible i les canalitzacions per la distribució d’aquest element per el poble.

• Source Yubu (Sudan del Sud) Col.laboració en la construcció d’una escola de primària i adquisició de mobiliari, estris i pagament del salari dels mestres.

• Benga (Malawi) Col.laboració en la construcció d’una escola de secundària ( moviment de terres i mur perimetral) muntatge d’un pou i un dipòsit d’aigua elevat.

• Missió Lobur – Turkana (Kenia) Construcció de dormitoris, banys, cuina i magatzem, i inici d’instal·lació de sistema solar, en el mar del projecte “Surcos en la tierra”, col·legit teòric- pràctic  per l’ensenyament de cultius agrícoles.

• Missió Lobur – Turkana (Kenia) Col.laboració en l’ampliació de la Unitat de Salud, amb l’adquisició de materials de construcció i dotació de sistema solar. En el passat, la Fundació col.laborà en les instal.lacions, mobiliari i equipament mèdic d’aquest centre.

• Missio Lobur- Turkana (Kenia) Col.laboració en el projecte de “Clínica mòbil” i atenció primària en la salut per la població nòmada de la regió, dotant-los d’equipament i combustible pel vehicle que la Fundació va sufragar en exercicis anteriors.